"האגו של חברי הכנסת יביא להרס בשוק הדיור"

דוד לזר No Comments on "האגו של חברי הכנסת יביא להרס בשוק הדיור"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארז כהן, מי שהיה יו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל, תוקף היום את חברי הכנסת במשכן, לדבריו הם כביכול עסוקים בלתת מענה לבעיית הדיור.

"אין ספק שיצר ההרס העצמי והאגו של כל סיעות הבית יביאו במישרין לכך ששוק הדיור, במקום לחזור למסלול הנכון, ממשיך להמריא לשיאים חדשים של כאוס, של מחירים הולכים וגואים, של התחלות בנייה הולכות ומתמעטות, ושל יותר ויותר ישראלים בכלל וזוגות צעירים בפרט שהינם חסרי דיור ושלא ביכולתם להגיע לדירה בעתיד הנראה לעין".

כהן טוען כי "כל נושא המע"מ הוא בבחינת "לחפש את האור מתחת לפנס". במקום לפתור את בעיית ההיצע ואת העובדה שכיום חסרות בשוק 100 אלף דירות לפחות ממשיכים שרי ממשלת ישראל וממשיכות כל סיעות הבית להתעסק בזוטות".

ובתייחסות לחוק מע"מ אפס, אומר כהן כי "כדאי לקבור את הצעת ביטול המע"מ קבורת חמור ולהתחיל החל ממחר לעבוד ברצינות על הגדלת השיווק מ40 אלף דירות לשנה כיום ל60 אלף לפחות. מטרה זו תושג ב3 אמצעים".

"האחד, הפקעת שיווק הקרקע מידי רשות מקרקעי ישראל. שתיים, קיצור הבירוקרטיה וביטול מיסוי מיותר. שלוש, הכרזה על התחדשות עירונית כתוכנית חירום לאומית".

"אני מצפה מראש הממשלה, כמבוגר האחראי, להביא לסדר בין סיעות הבית, בקואליציה והן באופוזיציה ולהפסיק להתעסק כל אחת מהסיעות באינטרסים סקטוריאליים מבוהקים", מסיים כהן.



0 תגובות